About ثبت نام تیزهوشان

Wiki Article

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر کشور به حساب می آیند؛ این مدارس به دلیل سطح کیفیت بالا در آموزش و بهره‌مندی از مربیان توانمند و مجرب، توانسته است طرفداران زیادی در بین والدین و دانش آموزان پیدا کند.

الان پایه ۸ام هستم.بعضی از افراد فکر میکنند مدارس تیزهوشان برای اذیت و ازار دانش اموزان اند با اینکه واقعا اینطور نیست و مدارسی بسیار عالی با بیشترین امکانات هستند.

لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه صرفا باید از کارت بانکی که دارای رمز دوم اینترنتی می باشد استفاده نمایند.

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

من پایه ی نهم هستم و علاقه ی شدیدی به مدرسه ی تیز هوشان دارم معدلمم در تمامی پایه های راهنمایی ۲۰ بوده اما از اسنکه سطح سوالات آزمون خیلی سخت هستن میترسم که در نیام و روحیم رو از دست بدم از طرف دیگه نمیدونم در اومدن در این مدرسه به چه درصد قبولی توی آزمون نیاز داره و چند نفر از هر استان یا شهرستان درمیان؟

پاسخ مشاور هیوا: سلام . آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار میشه .

پرداخت هزینه آزمون اینترنتی (این هزینه هرسال متغیر است و در اطلاعیه‌ها اعلام خواهد شد)

ببخشید برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از چه کتاب هایی سوال می آید.

در واقع سوالات این آزمون در سطح سوالات تست هوش ریون می باشد، که دانش آموزان داوطلب این آزمون می توانند برای سنجش هوش خود علاوه بر نمونه سوالات تیزهوشان سال قبل، تست های تحلیلی هوش ذکر شده را پاسخ دهند تا با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون تیزهوشان شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام می بایست از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم است استفاده نمایند .

شاید کسی استعداد خوبی دارد و می تواند شرکت کند ولی بااین هزینه بالا نمی تواند شرکت کند و استعداد خود را نشان دهد

اعلام زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از جمله مسائل مهم برای دانش آموزان می باشد، تا با ورود به سایت تیزهوشان و مطالعه دفترچه ثبت نام، اقدام به نام نویسی کنند.

پس از ورود به صفحه مشخصات خود عبارت سبزرنگ پرداخت را انتخاب نمایید.

برای این کار می توانید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

Report this wiki page